Na
zakupionym w naszej firmie towarze możemy nadrukować logotypy lub wykonać hafty.
Wycena
Wykonanie znakowania na odzieży jest każdorazowo indywidualnie kalkulowane i zależy od:
- stopnia skomplikowania logotypu,
- powierzchni logotypu,
- liczby kolorów logotypu,
- nakładu,
- techniki wykonania logotypu (haft lub rodzaj nadruk).
W zależności od powyższych czynników proponujemy najbardziej korzystą metodę znakowania.
Co jest nam potrzebne
Aby dokonać wyceny:
- potrzebujemy pliku z projektem logotypu (plik w postaci wektorowej),
- musimy znać produkt, na którym ma zostać wykonane znakowanie,
- musimy znać miejsce bądź miejsca na produkcie (np. pierś, plecy), w których ma zostać naniesione znakowanie,
- musimy znać nakład, czyli liczbę produktów jakie mają zostać poddane znakowaniu.
Powyższe informacje proszę zawrzeć w uwagach do produktu składając zapytanie ofertowe na naszej stronie (plik z projektem graficznym proszę przesłać w osobnej wiadomości na adres
office@bhpniedzielscy.com.pl po złożeniu zapytania ofertowego).
Haft komputerowy
Haft komputerowy jest najbardziej elegancką i najtrwalszą metodą znakowania odzieży. Nie wymaga spełniania specjalnych warunków prania. Na części materiałów z którego wykonana jest odzież nie wykonuje się haftów ze względu na zbyt niską gramaturę materiału (poniżej 190g/m2) lub możliwość utraty swoich właściwości przez materiał (np. odzież wodochronna).
Nadruk
Nadruk jest techniką znakowania odzieży, która polega na naniesieniu warstw farb na materiał (sitodruk), naniesieniu warstw folii (flex/flok), naniesieniu znaku w procesie sublimacji czy też wykonanie bezpośredniego druku cyfrowego. W zależności od nakładu, rodzaju materiału, liczby kolorów i stopnia skomplikowania logotypu proponowana jest odpowiednia technika.